seolearning

ساخت وبلاگ

افرادي که به فراگیري علوم و هنر در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی موفق می شوند، تقریبا یک پنجم عمر خود را از مقطع ابتدایی تا پایان تحصیلات دانشگاهی در محیط هاي آموزشی سپري می کنند. از این رو ضوابط طراحی مدرسه مناسب این فضاها و رعایت استانداردها و شاخص هاي کیفی از عوامل مهم و تاثیرگذار در بالا بردن سطح کیفیت فضاهاي آموزشی محسوب می شود.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : ضوابط طراحی مدرسه, نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 223 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:50

مدیریت کلاس درس چیست؟برای مدیریت کلاس به نحو مطلوب، راهکارهایی وجود دارد که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می شود:

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : مدیریت کلاس درس چیست؟, نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:39

طراحی فضاهای ویژه کودکان مانند طراحی مهدکودک از اهمیت بسزایی برخودار است. به خصوص اینکه در ۳ تا ۵سالگی تخیل کودک جنبه عملی پیدا می کند.انسان و محیط پیرامونشان در تاثیرگذاری و تاثیر پذیری متقابلاند. اما کودکان به سبب محدودیت های جسمی و روانی خود در قیاس با بزرگسالان،تاثیر پذیریبیشتری و عمیق تری داشته و در عوض تاثیر کمتری بر محیط دارند.پژوهشگران در سال های اخیر ،ازمیانعوامل متعددتاثیر گذار در رشد و خلاقیت کودک ،تاثیر کیفیت فضای معماری در پرورش خلاقیت را کمترمورد توجه قرار داده اند.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : طراحی مهدکودک, نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:15

طراحی فضای آموزشی 3 : یک مدرسه موفق در طراحی فضای آموزشی و عملکرد محیطی باید به صورت یک جامع مشارکتی عمل کند در بسیاری از مدارس که در طراحی یک فضا مانند کلاس درس – کتابخانه و …. بر اساس اصول فرهنگی که مورد پذیرش مردم منطقه است باید عمل شود و در نتیجه حس مشارکت و رغبت بیشتری را در بین استفاده کنندگان بر می انگیزد.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : طراحی فضای آموزشی 3, نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:42

مقاطع مختلف تحصیلی و در فضاهای گوناگون مانند مهد کودک، دبستان راهنمایی و دبیرستان و …. صورت می گیرد.

به لحاظ اینکه فضا و محیطی که در آن به امر آموزش و یادگیری پرداخته می شود تاثیر بسیار مهمی در امر یادگیری دارد دقت در طراحی و ساخت این فضاها باید مورد توجه معماران و برنامه ریزان کشوری قرار گیرد و طراحی اینگونه فضاها به نحو احسن انجام شود.

در طراحی فضاهای آموزشی 2 مورد اساسی وجود دارد که نقش بسیار مهمی را در چگونگی طراحی این فضاها بازی می کند و آن دو مورد که یکی جنسیت افراد استفاده کننده از فضا و دیگری مقطع تحصیلی افراد استفاده کننده می باشد اصول کلی فکر یک طراح را برای طراحی مشخص می کند.

 

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 261 تاريخ : يکشنبه 8 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:52